Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LÖRDAG

Kategori: Allmänt

I går medans grabbarna tränade fotboll gick jag och
zingo ner till badkullen i Bergvik så han fick plaska lite.

Lite synd att jag måste ha honom kopplad när han badar...släpper jag honom

simmar han tills han drunknar.Hjärnan blir som blokerad när han hamnar i vattnet

och de slutar med att jag måste hoppa i och rädda honom,och de va en aning för kallt

för de i går tyckte jag..bäst att behålla kopplet på.


Efter middag stack vi till stan och tog en stoooooor glas och
spanade på folk..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: