Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

UNDERBART

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit hem efter ett underbart dygn med min älskade mor.

När vi anlände till söderfors herrgård traskade vi upp till rummet för att
installera oss.Kl 15.00 blev vi serverad afternoontea i den vackra salongen.

Efter tedrickandet tog vi en långpromenad i den vackra miljön.

Underbara små hus och en väldigt vacker park som hette Engelska parken.

Hela byn va lite engelskinspirerad...små stenhus och annat vackert.

Efter den härliga promenaden va de dax för våran fantastiska middag

Och den va verkligen fantastisk...en dukning med flera olika bestick och

olika viner till varje rätt.Men innan maten blev vi serverad ett glas
champagne.

Den mest underbara middag jag någonsin ätit.

Efter denna middag som avnjöts i 2 timmar gick vi upp vårat fina

herrgårdsrum och pratade vidare och sedan va de ju läggdax.
Hotellfrukostar e nog de bästa jag vet och jag lassade på rejält
i morse.

Dagen efter gick vi till en blomsterträdgård för att kolla på alla

vackra och omtalade rosor.

Sedan va de dax för hemfärd....TACK ÄLSKADE MOR FÖR DENNA UNDERBARA

VISTELSE I SÖDERFORS!!!!!

Kommentarer

  • Heson säger:

    Ser ju alldeles utomordentligt mysigt ut det där. Avis!! Kanske man skulle tipsa sin mamma... :-)

    2010-05-05 | 22:02:17
    Bloggadress: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: