Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Årets dikeskörning är avklarad

Kategori: Allmänt

På väg till Härnebo försvann vägen under bilen bara så där
huxflux.
Å aldrig har väl denna jävla skogsväg varit så trafikerad
 som just idag.....ÄLGJAKT!!!
De kom väl si så där 180000 bilar och jägare med hundar och där
stod jag å fick skämmas arslet av mej.
Att jag körde av vägen va väl inte så farligt men när hundfan inne
i skogen började skälla och skott avlossades blev jag ju livrädd
och min hjärna började få för sej att den snart kommer
att få en kula i sej.Så de va ju bara att gömma sej
bakom bilen.
Tur att de jobbar snälla farbröder på bilpoolen som kom till min
undsättning..de tyckte föresten att jag hade varit JÄTTEDUKTIG
som lyckats köra ner i diket på en raksträcka.

Efter denna näradödenupplevelsen va jag tvungen att trösta

mej själv med en TRISS...och nog blev jag lite glad igen när

jag vann HELA 50 spänn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: