Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HELP!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Ok mammor borde kunna hjälpa sina barn med sina
matteläxor...men inte den här mamman då.
Är så kass på matte så jag skäms..fattar nada av brådelar
och procent å allt va de heter.
Borde gått den där föräldrakursen
som vi blev erbjuden för ett år sedan att få gå.
Stackars mina barn!!
Tur att internet är uppfunnit så jag kan tjuvkika lite å låssas
att jag kan.

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl säger:

    jag bara älskar o gå in o läsa vad du o pojkarna o Patrick nu mera gör...Fast jag vart ju litet orolig när Du åkte ner i diket,förståss..Du måste köra försiktigt från o med nu...Halt på vägen ,du vet....pussar o kramar ,vi älskar ER!!!/mamma o Björn skickar oxå kram

    2010-10-13 | 20:11:26

Kommentera inlägget här: