Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DAGENS LUNCH

Kategori: Allmänt

DAGENS LUNCH BESTÅR AV EN RÄKSALLAD FÖR HALVA PRISET....LITE LYXIGT ATT UNNA SEJ EN DYR SALLAD FÖR HALVA PRISET FRÅN PREEM. HAR DOCK EN DJÄVULSK SMÄRTA I MIN HALS SOM ÄR TÄCKT AV VITA PRICKAR...DOKTORN VILL JAG INTE GÅ TILL EFTERSOM JAG INTE STÅR UT MED FOLK SOM GRÄVER MEJ I TRUTEN SOM JAG FÖRMODAR ATT HAN VILL GÖRA OM JAG GÅR DIT.SÅ FÅR SE OM RÄKORNA SLINKER NER.                                                                                                                    

Kommentarer

  • BIRGITTA MARIEDAHL säger:

    SER GOTT UT DET DÄR...KRYA PÅ DIG ,MIN ÄLSKADE DOTTER...VAR RÄDD OM DIG O HÄLSA PATRICK ....JAG ÄLSKAR DIG....PUSS O KRAM

    2011-12-30 | 20:02:09

Kommentera inlägget här: