Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LITE JULHANDEL

Kategori: Allmänt

Jorå så att..nu har vi varit i Gävle å shoppat IGEN.
Tänk att man aldrig kan få nog av att handla.Och att min sambo oxå gillar shopping GILLAS
väldigt mycke av mej.
När vi spatserade i 9.an huset idag så kommer inte mindre än Rolf Lassgård och går emot
och självklart utbrister jag att de va han till Patrick men inte såg han nån Rolf
Så nu sitter jag i ett dilemma att han inte riktigt tror att de va han..hmm..jag blir
vild och galen att han inte tror mej.
Men glad ändå åt allt fint vi hittat idag.


Tyvärr fick inte den här pajsarn följa med hem trots att
Patrick fäste sej väldigt mycket vid honom.En viss likhet mellan dom
2 tycker jag mej se(skägget)


Mössfetisch som jag har va jag självklart tvungen att prova alla mössor
som kom i min väg.Jorå även barnmössor.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: