Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Tältande ungdomar

Kategori: Allmänt


Inatt sov Dennis i tält tilsammans med Thimmy,Hugo och jim nere
kajen.
Visst...lite orolig måste jag erkänna att jag faktiskt va även fast tältet
stod ett stenkast härifrån...men är man 13 år och har sommarlov
så är de ju härligt att sova i tält med sina polare utan vuxna.
Men jag och Patrick smög oss ner för att kolla läget
vid 00.00 inatt..och där satt dom och grillade marshmallows och hade
så mysigt vid vattnet framför brasan.
Hade ju faktiskt villjat stanna och grilla lite jag med...men de
hade nog inte varit så uppskattat kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: