Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

RENOVERING AV BADRUM

Kategori: Allmänt

Grejen är den att jag tjatat i flera år på de emminenta bolag jag hyr av att
de måste komma å kolla mitt badrum eftersom de totalt
har hållt på att ruttna sönder....men INTE va de någe fel på badrummet
inte.
Smartskaften skicka hit en gubbe som siliconera igen alla springor
i skarvarna. Nu är ju inte jag nån expert på vatten som sprutats in i mattskarvar
i ca 8 års tid men jag tyckte nog en hel del när "farbror silicon" kom för 1 år sen
 å sa att han skulle siliconera igen den vattenfyllda väggen.

Sååååå..1 år senare..vem hade RÄTT om inte JAG.
VATTENSKADA i badrummet..men se godag!
Så nu så har vi inget badrum...golvet är bortbilat och de är rivet ända in till
plankspikarna.

 

Kommentarer

  • Marita säger:

    Va bra de blev, tog fram de gamla liksom ;)

    2011-03-09 | 19:48:02
  • yvette säger:

    Ja visst..lite shabby chic lixom.

    2011-03-09 | 20:48:32

Kommentera inlägget här: