Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

En liten spökhistoria..eller???

Kategori: Allmänt

    
länge vi har bott här.. närmare bestämt i 8 år har de hänt många
oförklarliga händelser vilket jag aldrig har
berättat om tidigare här i bloggen men tänkte nu att jag vill gärna
berätta vad som hände i natt.

Patrick och barnen sov,klockan va ca 23.30 och jag låg i sängen och
tittade på en film nerborrad under täcket.
Våran sovrumsdörr va helt stängd som den alltid är,när jag ligger
där i sängen så hörs de ungefär som om nån är uppe och går i hallen
utanför sovrumsdörren så jag tror ju naturligtvis att de är
Christian som är på väg till toaletten
som ligger vägg i vägg med vårat sovum.

Jag hinner tänka och funderade vart han tog vägen eftersom de blev
så tyst....HELT PLÖTSLIGT åker handtaget på sovrumsdörren
ner och dörren öppnas så onaturligt konstigt fort och tvärstannar i en
tvärnit.
Hinner tänka att nån av grabbarna mådde dåligt och ville komma in
å väcka mej.
MEN de kom aldrig någon grabb in genom sovrumsdörren.
Så jag blir stel som en pinne och ögonen håller
på att lämna sina hålor....en helt sjuk känsla river genom min kropp.
Väcker Patrick i vild panik så han går upp för att kolla,men som
sagt ingen där.
De va väl som han sa,att "någon" bara ville kika in så allt va bra!!!!??

Vad/vem öppnade sovrumsdörren? Ja de läre jag väl aldrig få reda på
men de va väldigt otäckt och skrämmande.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Det är riktigt otäckt när det händer. Håller med Patrik att någon vill se så allt är bra. Vi har haft en som gått runt i vår hall i övervåningen om kvällarna och tillomed varit inne hos barnen och skrämt dom. Henkan fick gå ut i hallen och säga till att "allt är bra med oss och smyg gärna runt men skräm inte oss".Då lugnade det ner sig. När det sedan brann hos oss så har vi inte hört något alls, men kan fortfarande inte förklara hur vårat tjuvlarm gick när vi inte hade det kopplat till brandlarm. Så vi tror att vi fick lite hjälp där. Ställ dig där det är som värst rörelser och prata med "personen" att lugna ner sig.

    Kram

    2011-05-25 | 11:08:11
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Yvette säger:

    Ja ni fick nog lite hjälp där med larmet..Christian har ju sett en kille i sitt rum för några år sedan som stod och tittade ut genom fönstret.

    Mycket konstigt har hänt..bland annat fönster har öppnats och grejer som kommit flygandes.Jätte knepiga saker...kanske man skulle skriva en bok om de övernaturliga i mohed.

    2011-05-25 | 11:14:41
  • Marie säger:

    Du skulle ju faktiskt skriva om allt någonstans. Fixa en ny blogg kanske där bara du kan läsa det så länge du inte vill att andra får se det. Tillslut blir det nog en hel bok.

    2011-05-25 | 11:48:49
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • ulrika säger:

    Kanske va någon som ville säga grattis :) Kram till dig.

    2011-05-25 | 17:16:47
    Bloggadress: http://bullemammans.blogg.se/
  • ulrika säger:

    Kanske va någon som ville säga grattis :) kram till dig.

    2011-05-25 | 17:18:21
    Bloggadress: http://bullemammans.blogg.se/
  • Sara säger:

    Spännande å läskigt...det har hänt en massa saker hos mig med en gång i tiden....

    2011-05-27 | 09:45:55
    Bloggadress: http://sara78.blogg.se/

Kommentera inlägget här: