Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FISKRENS

Kategori: Allmänt

Nu är fisken rensad och nedfryst...få se om dom någonsin

kommer att bli upptinad igen.
Jag är ju ingen hejare på att tillaga råvaror som fisk direkt och
patrick äter inte fisk han fångat själv och grabbsen skulle nog
aldrig ens tänka tanken att stoppa en strömming
i truten.
Men ge mej ett vettigt recept så ska nog även jag få till en
strömming allt.

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl säger:

    jaha DU ÄR SOM DIN MAMMA DU..DEN ÄNDA I FAMILJEN SOM KAN RENSA STRÖMMING ÄR DIN GAMLA MORMOR PÅ 90 ÅR..HON KAN HON MEN HON BOR SÅ LÅNGT BORT..HA HA...HON GÖR FANTASTISK STRÖMMING UTAN ETT ÄNDA BEN...ANNARS SKULLE INTE JAG HELLER ÄTIT STRLMMING..PUSS PUSS /MAMMA

    2011-05-30 | 19:56:47

Kommentera inlägget här: