Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

KUSLIGT VÄRRE

Kategori: Allmänt

Vill bara säga att de jag tänker skriva och visa nu får ni tolka hur ni vill.....
men en sak är säker att de finns fasen ingen logisk förklaring till nåt av de.

Har alltid kännt i den här lägenheten att jag aldrig varit riktigt"ensam" så att säga,de har hänt en del saker som inte går att förklara för våra logiska hjärnor.
De är som om jag alltid haft en energi runt mej som på olika vis gett sig tillkänna genom dofter knackningar
och även skuggor och steg och mycket annat.
Tog även hit ett medium tidigt i höstas efter att ha kännt en väldigt stark doft av parfym..vilket gjorde att jag
trodde de va fel på min näsa eller att jag började bli fullständigt galen.Och de gjorde ju inte saken bättre att
ingen annan kände denna doft.Men sen försvann den doften ett tag och kom åter igen och försvann.
Fick i allafall en hel del svar på vem som har varit här och varför.

Ja mycket konstigt har som sagt hänt men detta tar absolut priset till att bli mest häpen och förundrad hur detta
kan tänkas ha hänt och vad är de egentligen,vem har tagit kortet??
Kan bara tala om att vi testat kameran i alla format å inställningar men inget blir dessamma som detta...har även
konstaterat att kameran måste ha stått på hyllan i hallen eftersom man ser en bit av hyllan i nedre kanten av kortet.
Vi har även konstaterat fram å tillbaka vart vi va under tidpunkten när kortet är knäppt...INGEN VA HEMMA kan jag tillägga.
Så alltså....antingen är de 2 spöken varav ett har knäppt kort på de andra eller så har nån brutit sej in här och lekt med kameran en stund.
Ja både den ena och den andra versionen verkar helt galna..men som sagt TRO DE ELLER EJ...de är upp till er!!

Och ja..jag brukar leka med foton men den här gången är jag helt oskylldig.

Om ni kollar uppe till höger i dörröppningen så kan man även se en hand i form av en skugga hur klart som helst..man kan räkna alla fingrar.

Kommentarer

  • BIRGITTA MARIEDAHL säger:

    HEJ KÄRA!!!!JA DET ÄR JU FANTASTISKT...JAG SER O TROR PÅ DEN HÄR ANDEN.HAN (FÖR DET ÄR EN HAN)VILL BARA VISA SIG EN GÅNG EFTERSOM DET ÄR VISSA SOM INTE TROR PÅ DETTA..MORFAR VÄCKTE MORMOR KL.12 I NATT O EN ANNAN NATT FÖR O SÄGA ATT HAN VAKAR ÖVER HENNE..VAR RÄDD OM ER O TA BARA TACKSAMT EMOT HJÄLPEN.PUSS O KRAM O TREVLIG HELG!!!/MAMMA O BJÖRN

    2011-11-25 | 17:56:58
  • BIRGITTA MARIEDAHL säger:

    puss o kram DENNIS Du blev jättefin...Snygga jeans Christian...Har Du köpt något för pengarna?????Ha en fin helg!!!VI ÄLSKAR ER....Hälsa PATRICK OXÅ....

    2011-11-25 | 18:00:04
  • Heson säger:

    Men hu! Fick gåshud över hela kroppen när jag läste. Men så länge han/hon/det inte stör er allt för mycket så är det väl bara att gilla läget.

    2011-12-04 | 22:07:20
    Bloggadress: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: