Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

NYFIKEN I EN STRUT

Kategori: Allmänt

NU ÄR JAG NYFIKEN PÅ VILKA NI ÄR SOM LÄSER MIN BLOGG...TYCKS NÄMLIGEN SOM SÅ ATT
ATT DE VERKAR SOM ATT JAG BARA FÅR FLER Å FLER LÄSARE FÖR VAR DAG
SOM GÅR VILKET JAG TYCKER ÄR SKITSKOJ.
 
HUR SOM HAVER SÅ ÄR JAG ÄVEN SUPERDUPER NYFIKEN PÅ HUR GRABBARNAS RUM
KOMMER ATT SE UT PÅ FREDAG FÖR DÅ ÄR FÖRHOPPNINGSVIS
VÄGGARNA NYTAPETSERADE ALLDELES LAGOM TILL JUL..BARA HÅLLA TUMMARNA
ATT TAPETSERARNA HINNER BLI KLARA MED ALLA RUM INNAN JULAFTON ANNARS BLIR
JAG TOKIGARE ÄN TOKIGAST.

SJÄLVKLART BLIR DE FÖRE OCH EFTERBILDER OM NÅGRA DAGAR.

Kommentarer

  • stiffler säger:

    jag kollar den ibland, in med mera kort på Marina.. ;)

    2011-12-13 | 04:17:55

Kommentera inlägget här: