Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SHOPPINGRUNDA

Kategori: Allmänt



Jag och min älskling har varit på en shoppingrunda i helgen som va
och hittat en massa
tjusiga saker...måste berömma honom för hans enorma
shoppingtålamod.Inte lätt att gå i affärer med mej som vill
känna och klämma på de mesta som kommer i min framfart :)


Självklart va jag tvungen att prova 2 olika zipperaller...VILL HAAAAAAAA!!


Provade skor å hittade ett riktigt fynd på en tysk skoaffär...


Sen hitta vi ju en massa annat smått å gott...dom får ni se här nu.




Ett par nya skoterbrallor till mej åkte med hem och världens mysigaste
mysbrallor.

 
Patrick hittade en skitasnygg jacka å väst efter många timmar letande
men plötsligt så va dom bara DÄR.


Min döskallefantast hittade självklart ett sånt där "klistermärke"som man
klistrar på utsidan av laptopen med ja gissa vad...??Jo en döskalle!!
Åsså nya jeans...


En tröja å några trosisar till mej



Kommentarer


Kommentera inlägget här: