Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

VERKSAMHETSPLANERING

Kategori: Allmänt

Nu har vi varit iväg på den årliga planeringen av verksamheten.
Och som vanligt så har vi haft 2 underbart trevliga och givande dagar
i vackra Orbaden.
Måndagen började med en liten fika och sen va de bara att sätta igång att
arbeta som i vanlig ordning i en massa grupparbeten där vi ventilerade
om ALLT.


Mycke mat å fika blir de när man är är iväg på såna här
tillställningar men ävena ndra aktiviteter hans med oxå.
Åsa och jag hann med en billjardturnering(JAG VANN) innan de va dax för en
sväng ner i de uppvärmda badet utomhus.




Efter en trevlig stund i badet tillsammans gjorde vi oss lite tjusigare
för att avnjuta en dunder goan middag..och hör å häpna
jag har aldrig käkat lamm förut men nu har jag gjort dä mä å gott
va de vilket jag inte trodde de va.


Vårat snygga hotellrum.


Den snygga utsikten


Lite andra fina bilder från dagarna(klicka på dom så blir dom större)
  
  Anette efter                Karin efter sin spa-      Helen sjunger allsånger.
  stenmassagen!!           berhandling.
    
  Mari ÄLSKAR att bli     Åsa,Åsa å jag försöker  Här lyckads vi...jorå.
  fotad (not)                 få till ett bra kort...  
  
Tisdagen då lurade dom ut oss på en sån där tipspromenad
och.. yes.. här trodde jag att jag va urduktigt men de visade sej
att jag var visst urkass trots att de va frågor kring Astrid Lindgren..ja menar
hur många gånger har man inte läst hennes böcker lixom, ja tydligen inte till-
räckligt för att ha en uns chans i denna tävling.                                

Kommentarer


Kommentera inlägget här: