Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MORGONTRÖTT..vem,jag??

Kategori: Allmänt

För femtioelfte gången har vi nu bestämt att vi ska kliva upp och äta frukost
TILLSAMMANS.
Vi har ju tyvärr aldrig lyckas med de eftersom jag är så pinsammt morgontrött.
Jag är en sån människa som snozzar in i de längsta för att sedan
rusa upp å vimsa runt för att ens fatta att jag är vaken..med andra ord
jag HATAR mornar.
Men i morgon ska jag minsann kliva upp med min älskling om vi så
ska grina å svimma allihopa här hemma.JAG SKA UPP

Laddat skaferiet med bebisdricka att mysa med i morgon bitt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: