Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MEDGÅNG

Kategori: Allmänt



photo edited for free at www.pizap.com

Har ju jobbat idag i vanlig ordning....med både med å motgångar.
Vet inte om de är för att de är höst å kallt som man upplever de som om de
är fler motgångar än medgångar.

Skrapa rutor å bli kall så fingertopparna blir alldeles vita....uscha mej.
ska tvätta och inser att jag har precis lika mycke som förra gången..vilket jag
lovade mej själv att inte ha.

Ska hämta ut medicin till Dennis på Apoteket vilket resulterar i att jag får åka
hem igen eftersom mitt visa kort icke ville fungera.Och eftersom
han måste ha sin medicin så va jag tvungen att åka tbx med lösa penningar
som jag skrapade ihop hemma....gissa vilka som stod med
laser jo POLISEN....men nu hände en medgång...jag hade turen
att ha en landsvägssnigel framför mej!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: