Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

TRAVKVÄLL I BOLLNÄS

Kategori: Allmänt

I går va de tjejkväll på Bollnästravet med gott käk å vin.
Lyckades ju naturligtvis ta mat från fel buffe.
Så fick ju skämmas en
stund när farbrorn kom till bordet å sa att jag sitter
å äter fel mat.De va lixom på andra sidan jag skulle hämtat maten.
MEN GOTT VA DE..hehe.


Men efterrätten lyckades jag hämta på rätt ställe iallafall.


Ja de här med trav är ju inte min starka grej precis..fattar nada när jag
ska läsa programmen och kolla vilken häst jag ska satsa en slant på.



De här va den enda hästen som vann som jag satsa på...köpte en harryboy
men de blev ju ingen vinst där heller.








Men denna snygga bollnäs bandy mössa vann jag på mitt
namn..å de va den bästa vinsten av dom alla eftersom jag
lider av mössfetisch.




Vi va olika lag som tävlade mot varrandra och vårat lag
hette så förnämt som TRAVOLTA.Och den andra skalan av brudarna
hette HOVDAMERNA och dom vann ju självklart en dag
för att få köra en egen häst på bana...avundsjuk? Mmmmmm skitmycke å.
Men jag tror jag ska smila in mej lite så kanske
jag får följa med å agera fotograf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: