Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

TILL ALLA FÖRSÄLJARE

Kategori: Allmänt

NUUUUU börjar jag bli riktigt IRRITERAD på ALLA er som 
ringer hit å ska kränga på mej en massa grejer allt från bredband till frön å annat skit.
Å inte nog med alla telefonförsäljare..nu har dom tydligen börjat
komma hem till folk oxå...herre min gud..jag tror jag håller på å balla ur av
irritation.
Knacka på dörren idag och in kom en trevlig kvinna..gaaaaaaaaaahhh en försäljare.
BÖCKER!!!!!!!!!!ser jag ut som en som läser böcker..nej!
Jag söker på internet efter fakta...men dessa faktaböcker va tydligen myyyyycket
bättre än nätet...KNAPPAST!!Böckerna va tydligen snabbare att uppdatera NY fakta
ja fråga mej inte hur men så sa hon.
Så här blev de inga böcker köpta idag heller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: