Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DAGENS INTAG

Kategori: Allmänt

Eftrsom jag å patrick nu går på en egenkomponerad GI nollsocker diet så kommer jag nog visa
mycke käk nu.
Så nu tänker jag börja med att berätta vårat matintag för dagen.

* Frukost: Havregrynsgröt med mjölk
               och en kopp te(Bravo)eftrsom vi är vana att doppa kolhydratbomber
               i en liter kaffe på mornarna!

*Lunch:Ett varsit äpple och en kopp kaffe(Mmm i vanliga fall brukar de vara nåt med hög sockerhalt)

*Middag:Kyklinggrytan som vart kvar sen igår och en jättehög med sallad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: