Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DE HÄR MED FREDAG DEN 13:E

Kategori: Allmänt

Nu är ju inte jag så vidare värst skrockfull av mej ändå ryser jag till
varje gång jag vet att de är just fredag den 13:e.
Självklart har jag googlat på varför större delen av svenska folket känner som
mej en dag som denna...

Teorin bygger på att Jesus och hans lärljungar var tretton till antalet. Den trettonde var Judas, han som svek Jesus – därav olyckstalet tretton. Jesus hängde sedan på korset på långfredagen.

- Tillsammans ger de två orsakerna extra otur och vi har fredag den 13:e.

Ja värre än så va de visst inte..så de är bara att slappna av och leva som
vanligt med andra ord.

Och den här dagen har börjat fantastiskt bra..trots att de är den dan idag.
Min semesteransökan gick igen så nu kan vi ut
på härliga äventyr imorn OM de är finväder vill säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: