Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MIDDAG ALA GI

Kategori: Allmänt



Årets första GI middag är intagen i form av en kycklinggryta och en
hel jäkla massa grönsaker.

Herre gud min skapare HJÄLP mej att klara detta.
Just nu håller jag på att avgifta mej från socker och jag har
en sån fruktansvärd abstinens att jag tiggde och bad Dennis att jag
skulle få en bit godis..bara en liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten bit.
Men han nekade mej fullständigt eftersom han vet att jag inte får
äta godis nu. 
Jag får nog lov att tacka honom för de annars hade jag suttit här med ångest nu
om han hade gett mej en liiiiiiiiiiiiiiiiiiiten bit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: