Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MYSDAG MED SLALOM

Kategori: Allmänt



Dagen i sej har vi tillbringat i bollebacken i bollnäs med en massa
 slalomåkning tillsammans med Sanna och Thimmy.
Å hua vad jag kommer att ha en hel del träningsvärk i morgon.

Här är jag på väg ner för backen i solskenet.




Här ska dennis,Christian och Thimmy..vet dock ej vem som vann.


Dagens vurpor gjordes av sanna som lyckades falla 3 gånger i loppet
av en minut.

Johan och Basse kom dit mest för att grilla korven tror jag.

Mickis och Helmer och lila oliver kom en sväng och grillade en körv dom med.



I morgon kommer jag förmodligen inte kunna kliva ur sänger p g a träningsvärk
men vad gör väl de med tanke på en sån trevlig dag vi haft idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: