Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

VAD GÖRA???

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag i ett dilemma om hur min snaraste framtid kan komma att se
ut.
Antingen jobbar jag kvar som jag gör för tillfället eller så söker jag de jobb
som jag nästan är 100 % säker på att jag kommer att få.
NEJ jag är inte självgod och tror att jag är bättre än nån annan men detta
jobb är de inte många som kan eller vill ha eller hållt på med.

Detta jobb kommer att innebära om jag nu ska se de positiva i de hela
påverka min onda rygg till de bättre på grund utav att de är
ett kontorsjobb inne i söderhamn 3 dagar  i veckan vilket är = 24 timmar
och resten av mina timmar ska jag jobba ute på hemtjänsten
vilket är 13 timmar.

Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra..ska jag eller ska ja inte????????

Kommentarer


Kommentera inlägget här: