Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

REDIGERING AV BILDER

Kategori: Allmänt

FÖRE


EFTER


FÖRE


EFTER


FÖRE


EFTER


3 smakprov på vad jag har pysslat med under kvällen....älskar detta
med kort och att sitta å redigera dom men tyvärr räcker
inte alltid tiden till att göra de.

Kommentarer

  • BIRGITTA MARIEDAHL säger:

    SNYGGINGAR DÄR....JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR O GÅ IN O LÄSA O FRAMFÖRALLT ATT SE ALLA FANTASTISKA BILDER....DU SKRIVER SÅ JAG FÅR MIG ETT GOTT SKRATT JÄMT....PUSS O KRAM O NÄR DU VAKNAR ÄR DET 2 DAGAR TILL SEMESTER...DET ÄR NI VÄRDA EFTER ÅRET I SLIT O SLÄP PÅ ERA JOBB...JAG RINGER I MORGON....ÄLSKAR DIG!!!

    2012-07-19 | 23:34:38

Kommentera inlägget här: