Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DE HÄR MED ATT VARA LÅNG

Kategori: Allmänt

De här med att jag är lång verkar ha
blivit väldigt uppmärksammat nu på sista tiden.Inte vet jag men jag hoppas
verkligen inte att jag börjat växa igen eftersom de verkar som
om jag helt plötsligt syns som vääääääldigt lång att
de måste kommenteras.

Får många kommentarer att de är snyggt att vara lång som tjej
vilket jag kan säga att jag aldrig tyckt eftersom de
många gånger har gjort att jag känt mej som en jätte dinosaurie
i jämförelse med mina tjejkamrater.

Kan inte säga att jag blivit retad eller mobbad men
de har nog varit min egen självkänsla som gjort att
de blivit jobbit...och jag är inte den personen som vill synas
och stå i centrum heller men
tydligen sticker jag ut ur mängden på grund av att jag är
lång.

Har nästan alltid mått lite dåligt över min längd och därmed önskat
att jag åtminstonde kunde ha varit 5-7 cm kortare.
De är väl först nu på senare tid som jag börjat aceptera
att jag faktiskt ääääär lååång och att jag inte kan göra så mycke
åt de...men förr kunde jag ta illa vid mej
av en sån komentar som:-VA LÅNG DU ÄR
kan nästan jämföra de med (skulle jag tro) att om man är tjock att
nån säger :-VA TJOCK DU ÄR

Väldigt många kanske nu undrar hur lång jag är och jag är närmare 1.80 meter
över havet kan jag ju då meddela.

Har en större självkänsla idag så de gör mej inte så mycke
längre men de är konstigt att omgivningen helt plötsligt
har börjat kommentera de igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: