Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HELP

Kategori: Allmänt


 
NU vill jag ha hjälp med mitt hår..NUUUUU!!!
Ska jag klippa mej?HUR?
Vilken färg ska jag färga de i??? svart? mörkbrunt? eller rött??

NÅT måste göras och de fort!! Tror faktiskt att jag ska klippa mig som en clown eller en dansk fårhund,osäkert vilket det blir,,,,,hmmmm

Kommentarer

  • marina säger:

    hej vettan kör åt de röda hållet som mej ,man blir inte lika blek då som om du har svart , och klipp lugg som du gjorde tidigare du passar så bra i det,kram så tycker ja syns

    2012-05-12 | 14:07:35
  • Anonym säger:

    Japp marina de lutar åt lugg faktiskt..å den röda färgen är inköpt.

    2012-05-12 | 18:22:39

Kommentera inlägget här: