Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

En dag i Gävle

Kategori:

Igår va jag å syster yster till Gävle på en liten shoppingrunda..eftersom vi inte kom ner förens vid 2 tiden så började vi med att gå in på Österns pärla en thai restaurang.
Tänk att vi alltid måste äta thaimat när vi träffas,har lixom blivit en grej som ett tvångsymdrom kan man säga!
Sen gick vi in på varenda affär å leta reor snål som vi är... Eller ekonomiska kanske de heter!
Sen for vi ut till biltema för jag tänkte komma hem med en överraskning till Patrick,men väl där så va de ju inte så enkelt utan de fanns ju alla möjliga
Varianter av grejen jag
skulle köpa..där sprack den överraskningen eftersom jag verkligen ville köpa de där till honom
så ringde jag hem å frågade istället då!
Efter att ha dängt några avgassystem i golvet va de dax att åka vidare igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: